onsdag 3 oktober 2012

Rough Day



I dag var dagen då vi skulle kapa några mil på vår 550 milsresa, liten cruise i LA innan vi skulle ge oss ut på vägarna!!! min (patric) båge stendog på Sunsets Blvd mitt i all trafik! Vad göra? Hoppade upp på Lasses Road King och åkte iväg till PowerPlant choppers som kom ihåg oss sen sist. Yaniv som har stället hittade en gammal tändmodul i lådorna och vi fick låna hans garage. När jag satt bak på Lasses båge letade jag efter plånkan och kom på att jag la den den i Mickes rum kvällen innan, skit, Peter lagar båge och jag tar taxi en timma t/r för att hämta min grejor, Hua... Bågen fick vi igång och tackar för PowerPlants hjälp. Vi tog oss igenom LAtrafiken och ut mot Vegas några mil innan Barstow slocknar peters Ljus och vi får ta oss fram på den trefiliga motorvägen i svartet. Jaja blir väl lugnare imorgon, kört 25 mil av 550!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar